Към съдържанието

Добре дошли във Форумите на Форум Междузвездни Войни
Регистрирайки се във Форумите на Star Wars Bulgaria, ще придобиете допълнителни възможности. Освен да четете темите ще можете да отговаряте, да давате репутация и да гласувате в нашите анкети. Ще можете да общувате с останалите членове, посредством лични съобщения и още някои други благинки ;) Ако имате акаунт може да Влезете от Тук - в противен случай може да си направете Регистрация безплатно.

Лукасовците набират хора. Новини, слухове, и спекулации за какви игри иде реч - ТУК!

- - - - -

  • Влезте в профила си за да пишете
4 отговора на тази тема

#1
Guest_Evgenidb_*

Guest_Evgenidb_*
  • Guests
Линк към статията, която всичко започна: http://www.eurogamer...al-combat-title

В нея ще намерите линкове към самите оферти за работа.


Както пише в заглавието - поствайте всякакви новини, слухове, спекулации, идеи и каквото още се сетите за това какви игри се готвят в кухнята на LucasArts.



Нека започна:
Battlefront 3 (сайтче за него: http://www.battlefront3.net/, a в YouTube също можете да намерите и видеота) - Spark Unlimited може да го девелопват. Дали е така или не, все още не знам. Но феновете вярват, че е така.

TF3 - за action/adventure.

Последното вероятно ще е нова игра от типа на X-wing-овете, Starfighter или нещо от сорта. Дори може и да е open world като Freelancer, например.



А докато излязат, можем да се задоволим с няколко мода:
Galactic Warfare:



Ориг. игра - Call of Duty 4


Freeworlds: Tides of War - http://www.moddb.com/mods/fwtow
Нова версия за мода - сравнително скоро (вероятно догодина). Доста подобрена графика и всичко останало, като се има в предвид, че самата игра върху, която е построен модът е на 10 години.
Ориг. игра - Freelancer


First-Strike - http://www.moddb.com/mods/first-strike
Подобно на Galactic Warfare, но малко по-стар, но затова пък има повече карти, има кораби и превозни средства.

#2
Eager

Eager

    Alliance Ace Pilot

  • Ветерани
  • 613 Мнения:

Последното вероятно ще е нова игра от типа на X-wing-овете, Starfighter или нещо от сорта. Дори може и да е open world като Freelancer, например.


fapfapfap

както казах в кутията за крещене, крайно време е.

батълфронта не е лош клонинг на батълфилда, с удоволствие съм го връткал няколко пъти. дори пробвахме да цъкаме мулти с боби, ама нещо не успяхме да го подкараме.. за разлика от играта по терминатор 3 например има страхотна история, която мисля стана малък канон.

в един нов батълфронт има хляб, тъкмо ще цъкат младото поколение на х360 и пс3, които са доста популярни напоследък (честно казано не разбирам защо, пц си е пц). като нищо ще продадат над милион бройки дори да е смотана играта.

иначе ако направят пясъчник като фрилансър това ще е ужасно добро. вярно е, че много хора не обичат да летят, но в днешния пазар пренаситен с атракциони и изобщо линейни игри нещо подобно може да стане доста популярно.

а дано...

#3
Guest_Evgenidb_*

Guest_Evgenidb_*
  • Guests
Open World е добре, но доста трудно се прави, особено, ако трябва да е голяма и динамична вселената и да не е random генерирана. Както и да е, надявам се само да не е tunnel shooting, както е в TOR или The Clone Wars Adventures. P.S. Относно любовта към X-боксовете, PS3-тата и другите подобни - и аз не ги разбирам. PC-то е в пъти по-добро и има повече контроли. От друга страна разбирам разработчиците, защо повече харесват конзолите - всичко е стандартизирано! Нещо което върви на едно PS3 задължително ще тръгне и на друго. Докато при PC-тата не е така.

Този пост е редактиран от Evgenidb: 17 септември 2011 - 13:19


#4
Eager

Eager

    Alliance Ace Pilot

  • Ветерани
  • 613 Мнения:
съгласен съм, и все пак ЛА искат пари, а аз искам игра :) не виждам проблем :) нещо повече - ЛА искат много пари, а аз искам много игра ;) филмите са несигурна инвестиция в този свят на римейки, рибуути и малоумни сценарии, докато игри се купуват все повече. не ти трябва бюджет от 300 милиона като за ТОР (според мен реалната цифра е по-малка, и при все това - погрешно изхарчена, имайки пред вид прогреса им до момента). да речем да вкарат 20 милиона съвременни, евтини долари, да си продадат после 500к копия, за х360, 500к за пс3, 500к за пц само в америка, което да речем е $70 парчето (усреднено от стандарта и колекторса) и ето ти 100 милиона печалба. проблемът е какъв :) давам ти за пример уичър 2 - правят го поляци, трудът им е евтин по сравнение с американския, аутсорсва се каквото може, и какво се получава? игра, която превъзхожда драгън ейджа - и като история, и като геймплей. трябва просто желание и талант. но се отклонявам много от темата май...

#5
Guest_Evgenidb_*

Guest_Evgenidb_*
  • Guests
Не мисля, че 300 милиона е чак толкова завишено. TOR имат около 100 тона актьори, които да озвучават героите, армия (но по-малка от актьорската), която да опише всички ситуации, background историите и т.н. Да не говорим, че заплатите на програмистите хич не са малки - само в България една програмистка заплата е около 1500-2000 лв. и то начална (е, то зависи и къде, разбира се). Представи си какви са им в Bioware!